خانه / اطلاعات گردشگری / سفرنامه / سفر به استانبول

سفر به استانبول

اوایل تابستان بود که تصمیم گرفتم همراه یکی از دوستانم با تور استانبول سفر کنیم، بعد از گرفتن بلیط و رزرو هتل برای سه روز سفر به استانبول برنامه ریزی کردیم و بعد از سه ساعت پرواز به فرودگاه استانبول رسیدیم. به هتل که رسیدیم واقعا هیرت زده شدیم چون خیلی لوکس تر و مدرن تر از اون چیزی بود که تصور می کردیم به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم شب اول رو در هتل بگذرانیم و از امکانات تفریحی که داشت مثل استخر و سونا و فضای سبزش استفاده کنیم.

روز دوم سفر به استانبول شروع شده بود و باید به گشت و گذار در شهر می پرداختیم که اولین مقصدمان هم آکواریوم استانبول بود، یکی از عجیب ترین مکان هایی که دیده بودم این آکواریوم بود، بعد از آن به مسجد سلطان احمد رفتیم که هرچی از شکوه و عظمت آن بگم کم گفتم به طوری که هر بازدید کننده ای رو شگفت زده میکرد. برای نهار از کیوسک های خیابانی غذای آماده  خریداری کردم که به نوبه خودش خوش طعم بود و تا در خیابان های رنگارنگ استانبول قدم زدم. برای صرف شام به یکی از رستوران های لوکس این شهر رفتم که رستوران تراس کلود سون نام داشت و از غذاهای لذیذش استفاده کردیم، بعد از شام به سمت هتل رفتیم تا استراحت کنیم و برای فردا آماده باشیم.

روز سوم که می توان گفت آخرین روز سفر به استانبول هم بود و ساعت ۸ شب به سمت تهران پرواز داشتیم زمان کمی برای گشتن بود از یه طرف هم هیچ خریدی نکرده بودیم به همین دلیل به مرکز خرید استانبول مال رفتیم که تنوع اجناس به شدت بالا بود و قیمت های مناسبی هم داشت بعد از خرید سوغاتی برای نهار به رستوران اولوس ۲۹ رفتیم و نهار را آنجا خوردیم برای گذارندن زمان کمی قدم زدیم و به هتل برگشتیم، پس از جمع کردن چمدان به سمت فرودگاه حرکت کردیم اما دل کندن از این شهر زیبا واقعا سخت بود. سفر به استانبول یکی از بهترین سفر هایی بود که تجربه کرده بودم به شما هم پیشنهاد می کنم با تور استانبول سفر کنید.

درباره ی admin

همچنین ببینید

سفرنامه مارماریس

مارماریس یکی از شهر های توریستی و ساحلی ترکیه است که سفرنامه مارماریس، یکی از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.