سفر به کیش

یه مدتی بود دنبال این بودم ببینم بهترین زمان رفتن به کیش کیه،بعد از کلی پرس و جو فهمیدم نوروز بهترین زمانه چون تابستون خیلی گرمه و زمستون یا بارون میاد یا خیلی سرده.

خیلی شرکت ها و تور های کیش رو گشتم ولی دیدم همشون گرون بودن و بعد ها فهمیدم کلا کیش خیلی کشور گرونیه و قیمت خون باباشون رو میگیرن.

بعد از یکم تحقیق فهمیدم یه سری تور ها هستن بهشون میگم تور های لحظه آخری؛اینا خوبیشون اینه که چون لحظه آخری هستن قیمت کمتری نسبت به بقیه دارن برای همین تور کیش رو م از بین این تور ها انتخاب کردم تا حداقل یکم از هزینه هام کم بشه.

سفر به کیش

روزی که من با این تور رفتم کیش،بماند که کلی دوست تو اون تور پیدا کردم،همش استرس داشتم چون قیمت کمتری دادم برای همین هم هتل خوبی نمیبرن هم جاهای دیدنی کمی مارو میبرن. ولی خب چون گرونترین پکیج رو انتخاب کرده بودم مارو بردن هتل داریوش. خیلی هتل خوبی بود خیلی نمای خوبی داشت. از اون بهتر هم کارکنانش و خدمات این هتل خوب بود هم اتاقاش خیلی لوکس بودن.

ما چون شب رسیده بودیم برای همین شب رو خوابیدیم. فردا صبحش زنگ زدن به اتاق برای اینکه مارو بیدار کنن بریم صبونه. صبونه ی این هتل خیلی خوب بود همه چیز هم داشت. از نون پنیرش بگیر تا سوسیس و کالباس درجه یک.

بعد از خوردن صبحانه،قرار شد حاضر شیم بریم برای گردش. اولین جایی که مارو بردن خانه بومیان. اینجارو یه فرد ثروتمندی به نام حاج عبدالله ابن شاهین  نزدیک ۲۰۰ سال پیش ساخته که یه زمین ۱۵۰۰ متری شامل سالن پذیرایی،آشپز خانه و ۱۵ اتاق تو در تو در کنار دوتا حیاط بسیار بزرگ است.

هدف این خانه در کیش برای آشنایی گردشگران با فرهنگ،تاریخ و روش زندگی مردمان کیش در گذشته بوده.

بعدش مارو بردن درخت سبز. به گفته ی خودشون این درخت،قدیمی ترین درخت این جزیرس که قدمت ۶۰۰ ساله داره. ولی بی شوخی خیلی ترسناک بود ظاهرش.

بعد از اینکه رفتیم و آب انبار کیش رو هم دیدم مارو بردن یه رستوران خفن که اسمش یادم نیس چیه. غذاهاش خوب بود ولی گرون بود یکم.

بعد از غذا خوردن مارو بردن اسکله،یکم تو اسکله گشتیم نزدیکای غروب که شد رفتیم کشتی یونانی رو دیدیم. به این دلیل تو غروب رفتیم چون کشتی یونانی چشم انداز زیبایی داره اونموقع.

سفر به کیش

بعدش رفتیم هتل و شامو زدیم و خوابیدیم.

روزا های دیگه هم همینطوری گذشت منتهی بجای جاذبه همش تفریح بود مثل جت اسکی کیش و پینت بال کیش تا اینکه روز آخر مارو بردن مرکز خرید میکا مال کیش که مثلا جزو بهترین مراکز خرید کیشه.

کلا خیلی تور خوبی بود. خیلی چیزا یاد گرفتم خیلی جاهارو دیدم که قبلا نمیدونستم تو کیش وجود داره. به همتون توصیه میکنم یبار با تور برین کیش.

درباره ی admin

همچنین ببینید

سفرنامه مارماریس

مارماریس یکی از شهر های توریستی و ساحلی ترکیه است که سفرنامه مارماریس، یکی از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.