سفر به دبی

اواخر شهریور ماه به همراه دو نفر از دوستان تصمیم گرفتیم با تور دبی سفر کنیم و برای سه روز سفر به دبی برنامه ریزی کردیم، پس از اخذ ویزا و رزرو بلیت به فرودگاه رفتیم و سوار هواپیما شدیم و بعد از دو ساعت پرواز به شهر دبی رسیدیم. به همراه تاکسی های فرودگاه به سمت هتل حرکت کردیم که مسافت زیادی هم نبود، هتل رزرو شده امکانات تفریحی زیادی داشت که میشه به استخر و مجموعه ورزشی و فضای سبز و غیره اشاره کرد که همین باعث شد تا روز اول را در هتل بگذرانیم.

روز دوم سفر به دبی شروع شد و اولین مقصد گردشگری که برای بازدید به آنجا رفتیم میراکل گاردن دبی بود که بخاطر مساحت بزرگی که داشت بازدید از اون کمی به طول انجامید اما دیدن باغ گل به اون زیبایی واقعا ارزش داشت. بعد از آن به سمت آکواریوم دبی حرکت و از آنجا هم دیدن کردیم که جایی زیبا و باشکوه بود زیرا تماشای ماهی ها از فاصله ای نزدیک هیجان آور بود. وقت شام بود و تصمیم گرفتیم به رستوران پیرشیک بریم که یکی از بهترین رستوران های دبی محسوب میشد، ولی واقعا غذاهای عالی داشت که در طول سفر همانندش ندیدم. شب دوم سفر به دبی تمام شد برای استراحت به هتل برگشتیم.

روز سوم برای خرید به مرکز خرید امارات مال رفتیم تا سوغاتی و خرید شخصی انجام بدیم تنوع اجناس خیلی بالا بود که خرید کردن را آسان می کرد، برای نهار به رستوران سیلو رفتیم که منظره ای شگفت انگیز و دکوراسیونی رویایی داشت. ساعت ۸ شب پرواز به سمت تهران بود و سفر به دبی به پایان می رسید پس باید از فرصت استفاده می کردیم و برای سپری کردن زمان به آب نمای دبی رفتیم و در کنار فواره های آب که نقشی زیبا داشتند قدم زدیم. دیگر زمانی باقی نمانده بود و باید به هتل می رفتیم تا وسایلمان را جمع کنیم، بعد از انجام کارها به فرودگاه رفته و با پرواز ساعت ۸ برگشتیم.

درباره ی admin

همچنین ببینید

سفرنامه مارماریس

مارماریس یکی از شهر های توریستی و ساحلی ترکیه است که سفرنامه مارماریس، یکی از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.